Jaren geleden werd ik geraakt door een tv-commercial van verzekeraar AMEV. In de commercial zaten 3 verschillende scènes die het thema ‘Durf te leven’ onderstreepten. Het filmpje bracht mooi in beeld dat je je eigen pad moet gaan, niet bang hoeft te zijn je eigen keuzes te maken en dat je vooral jezelf moet durven zijn. Bij zo’n verzekeringsmaatschappij wilde ik wel klant zijn. En het mooie was, dat was ik al.
Verder lezen →
Facebook Marketing Congres: ontwikkelingen, Instagram, video en advertising
Donderdag 9 juni 2016 was ik op het Facebook Marketing congres in de Jaarbeurs in Utrecht. dit congres werd georganiseerd door Likeconomics en Entopic.
Verder lezen →
De 5 creatieve lessen van mijn vader
Dat de handen van mijn vader alles kunnen maken wat zijn ogen zien, wist ik als klein meisje al. Hadden mijn moeder en hij ergens iets leuks gezien, dan stond het enkele dagen later in huis. Niet omdat ze het gekocht hadden, nee mijn vader had het zelf gemaakt.
Verder lezen →